Cichlidae

Nowości na stronie

Jak pewnie wielu z Was już zauważyło, często bawię się z dodatkami na swoim blogu.
Ciężko mi stwierdzić jednoznacznie co jest przydatne, a co tylko zajmuje miejsce, a nie przynosi nic pożytecznego. Dlatego też często pojawiają się jakieś dodatki, a później znikają, bo dochodzę do wniosku, że i tak nikt z tego nie korzysta :)

Dzisiaj na wszelki wypadek (jakby czasem nie rzucało się w oczy) chciałem zwrócić uwagę właśnie na dwa takie nowe dodatki. Otóż dodałem dwie nowe strony (jak to wygląda, widać w obrazku poniżej) zaraz obok "Strony głównej" i "Mojego akwarium".


Jedną z nich są "Pytania i odpowiedzi". Ta strona przeznaczona jest dla osób, które mają jakiś problem ze swoim akwarium lub po prostu trapi je jakieś pytanie. Pomyślałem sobie, że może okazać się to przydatne, bo często nie uzyskuje się satysfakcjonującej odpowiedzi na forum, czy zostanie się tam zjechanym z góry na dół za jakąś głupotę :) lub komuś po prostu nie chce się rejestrować. Tutaj możecie pytać bez rejestrowania, a ja zobowiązuję się nie ignorować nikogo, odpowiadać rozważnie i w ramach swoich możliwości sensownie ;)

Druga nowa strona to "Strony akwarystyczne", gdzie na zasadach wymiany, mogę zamieścić baner do Waszej strony internetowej, oczywiście związanej z akwarystyką :)

Zapraszam więc do korzystania z tych udogodnień, bo to dla Was :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz